Joogatunnid lapseootel emadele

...sobivad kohe alates esimestest raseduskuudest või isegi rasedust planeerides, kuna toetavad rasedust, lapse arengut emaüsas ning valmistavad sind ette sünnituseks ja emarolliks ning õpetavad kuulama ja usaldama oma sisemist tarkust.

Igas tunnis:
  • pingeid vähendavaid, rühti toetavaid harjutusi kogu kehale
  • vereringet ja venivust parandavaid harjutusi vaagna- ja sünnitusteede piirkonnale
  • sünnitusasendeid ja käitumismudeleid nii avanemis- kui ka väljutusperioodi jaoks
  • erinevate hingamis- ja lõdvestumistehnikate harjutamist
  • keskendumisharjutusi ning enese häälestamist sünnitusele ja lapsele.

 

Jooga naistele

Algselt oli jooga naistele keelatud ja võttis aega paar tuhat aastat, enne kui õrnem sugupool selleni jõudis. Jooga paljudest liikidest nimetatakse Hatha joogaks ehk pehmeks joogaks keha arendamise õpetust, mida harrastatakse Euroopas ja mis on meile jõudnud Põhjamaade kaudu. Võtkem seda kui tervisevõimlemist, mis aitab ühte viia meeled ja keha. Selleks tuleb õppida oma keha kuulama. Jooga märksõnad on keskendumine ja kannatlikkus. Kuna need omadused iseloomustavad paljusid naisi, on õrnemal sool lausa eelsoodumus tegelda joogaga. Selle abil otsitakse sisemist rahu, mille leidmiseks sobib iga aeg: ilus on alata päeva joogaga, mõnus on katkestada korraks kiire tööpäev või lõdvestuda enne uinumist. Midagi ei pea tegema vägisi, kõike saab juhtida oma tahte järgi ja edeneda järk-järgult, aste-astmelt. Nii on ka risk teha endale kahju väiksem. Joogat võib harrastada kes tahes, sest algtõed on lihtsad: vaja on vaid vastuvõtlikku meelt ja endale meeldivat õpetajat.

Kehalise jooga 12 tervistavat toimet:

  • aitab omandada ühtlast ja sujuvat hingamist,
  • kõrvaldab ärritust ja erutust,
  • uurendab lülisamba elastsust,
  • parandab rühti,
  • tõhustab sisenõrenäärmete talitlust,
  • tugevdab siseelundeid,
  • tugevdab südant ja veresoonkonda ning parandab aju verevarustust,
  • tõhustab ja kiirendab seedimist,
  • kõrvaldab lihaste püsipingeid,
  • tõstab psüühilist toonust,
  • parandab keskendumisvõimet,
  • suurendab kehalist ja vaimset vastupidavust.

 

Endast

Sündisin ja käisin põhikoolis Jõgevamaal, Saarel. Gümnaasiumisse tulin Tartusse, lõpetasin tolleaegse Tartu 3. Keskkooli saksa keele eriklassi. Järgnesid õpingud Tartu Ülikoolis majandusteaduskonnas. Suure osa oma tööelust olen tegutsenud finants- ja raamatupidamisevallas.

90-ndate alguses hakkasin tõsist huvi tundma vaimse maailma vastu. Olen osalenud erinevatel psühholoogia- ja alternatiivmeditsiinialastel seminaridel ja koolitustel. Olen omandanud Reiki II astme taseme ja läbinud Silva Meelekontrolli Meetodi Graduate seminari. Sel ajal tärkas ka huvi jooga vastu. Otsisin erinevaid võimalusi ja õpetajaid, kuid leidsin oma lemmikõpetaja , Milda Maria Trinskyte, hoopis Tallinnast. Kui temast sai sertifitseeritud joogaõpetajate koolitaja, astusin tema teise lendu.

13.septembril 2009 aastal sai minustki Hatha stiili joogaõpetaja ning mind pühitseti ametisse sanskritikeelse nimega ADEYA. Adeya tähendab vanaindia e. sanskriti keeles "saadud kingitust". Jooga ongi minu jaoks kui Kõiksuse Kingitus ja ma soovin südamest seda kõigiga jagada!
2017.a. omandasin ka YIN YOGA õpetaja sertifikaadi.

Teen käsitööd, küpsetan leiba ning kogun häid mõtteid ja uusi ideid värskes õhus kepikõndi harrastades või talviti suusatades. Mul on piisavalt aega! Seetõttu on mul jõudu panna kogu oma süda ja hing kõigesse, mida ma teen või jagan.
Soovin innustada ja toetada ka kõiki teisi, kes on mu elus osalised, liikuma oma unistuste suunas, enesega rahulolu suunas, ühekssaamise suunas oma Jumaliku Hingega.

Armastus, Rõõm ja Tänulikkus on ju meiega SIIN ja PRAEGU!

Ja tea, et Armastus kasvab vaid jagades!

Valgustagu Õnn kõiki meie päevi!